Praktiske informationer

Samsø Aftenskole byder velkommen

Vi håber, du bliver inspireret til at deltage på vores kurser. Har du selv ønsker til bestemte kurser, hører vi gerne fra dig - og ligeledes, hvis du brænder for at undervise under vores lokale aftenskole.

Skolen hører ind under Dansk Folkeoplysning DOF

Tilmelding

Tilmelding foregår nemmest og hurtigst ved at tilmelde dig her på vores hjemmeside.

Gå ind på det ønskede kursus – tryk på knappen tilmeld og udfyldt formularen. Du betaler med Dankort, VISA eller Mastercard via ePay, som er 100 % sikker betaling. Du er tilmeldt, når din betaling er modtaget. Vi kan ikke pt modtage betaling på Mobilepay.

For at kunne deltage i kurser under ”lov om støtte til folkeoplysning” skal deltagere med folkeregisteradresse på Samsø oplyse deres fødselsdato. Alle andre skal opgive det fulde CPR-nummer. Derudover skal alle oplyse navn og folkeregisteradresse.

Du kan også ringe til vores aftenskoleleder tlf. 6051 4289, som gerne hjælper.

Hvis et hold bliver aflyst

Som udgangspunkt bliver alle hold til noget, men desværre kan det forekomme at et hold må aflyses. Hvis du ikke har hørt noget senest 2 dage før kursusstart, bliver kurset oprettet.

Hvis kurset aflyses, bliver hele kursusprisen refunderet.

Fortrydelse/framelding

Hvis man fortryder tilmelding, kan tilbagebetaling ske ved henvendelse til aftenskolelederen seneste 3 uger før holdstart. Der fratrækkes et administrationsgebyr på kr. 100 pr. kursus.

Tilbagebetaling kan kun ske via bankoverførsel til din bankkonto, så ved henvendelse til aftenskolelederne vil du blive bedt om, at oplyse dit konto nr.

Ved senere framelding end 3 uger før kursusstart, refunderes indbetalt kursuspris ikke.

Kursusmaterialer

Bøger, materialer og råvarer fx i skolekøkken, der bruges i forbindelse med undervisningen betales af deltagerne selv. Beløbet er ikke indberegnet i kursusprisen. Materialer anskaffes og afregnes efter aftale med underviseren.

Gælder alle fag

Der tages forbehold for undervisningssted og data, da der kan forekomme ændringer efter programmets annoncering.

Samsø Kommune er røgfri fra 1.6.2023

Bygningerne er allerede i dag røgfrie, og fra 1.6.23 er det heller ikke tilladt at ryge i umiddelbar nærhed af bygningerne. Man skal altså forlade bygningernes matrikel, hvis man skal ryge, mens man er på kursus.