Covid19

Pt kan Aftenskolerne afholde kurser som før Coronaen, og vi gør alt, vi kan for at tilrettelægge vores kurser og foredrag, så du kan føle dig tryg ved at deltage i vores aktiviteter.Hos DOF ​​Samsø Aftenskole er sikkerheden for vores kursister og undervisere en topprioritet. Derfor vi også situationen omkring Coronavirus (COVID-19) tæt, og vi retter os naturligvis efter myndighedernes officielle følger anbefalinger.

Gode råd

• Hold god afstand til andre i det omfang, det er muligt, gerne mindst 1 meter
  • Vask dine hænder før, under og efter undervisningen eller brug håndsprit. I de fleste af vores undervisningslokaler er der opsat en håndspritdispenser ved indgangen, og der findes håndsprit i lokaler.
  • Hvis du deltager på madlavningshold, anbefaler vi brug af engangshandsker, når man håndterer fødevarer, og evt.
  • Host eller nys altid i ærmet.
  • Undgå fysisk kontakt som håndtryk og kram.
  • Luft hyppigt ud i lokalet
  • Bed andre om at tage hensyn til dig.
  • Bliv hjemme indtil 48 timer efter du har oplevet symptomer som feber, hoste, vejrtrækningsbesvær, muskelsmerter, hovedpine og ondt i halsen.
  • Hvis du har været ude at rejse, skal du huske at følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger.
  • På motionsholdene vil redskaber, tæpper og puder ikke være tilgængelige, og du bedes medbringe egen måtte.

Vi opfordrer til at du viser hensyn og tænker på dig selv og dem omkring dig. Sådan kan vi sammen passe bedst muligt på hinanden og mindske smitterisikoen. I takt med at Corona restriktionerne ændres, vil denne vejledning blive opdateret.

Vi ønsker dig et godt kursus.
Samsø Aftenskole